CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Sunday, October 25, 2009

Oh! entry kali ini emalina yang post ^_^

Hye people!!

Ok memang pelik bila org lain tulis blog guna org lain punya blog :)


Actly ni EMA (kawanseperjuanganSHEQA)




Semalam kitorang ada study group (bukanlahstudygroupsgt)
So saya ngan dua org lagi housemate saya (atin yana ngan arah yana) pun join lah sekali..
and kitorang sleepover kat pondok mulana (yangmerupakantempattinggalSHEQA)


Ini lah muka2 org nak final



Alhmadulilah study group berjalan lancar
Lepas habis bincang membincang saya pun mintak kebenaran SHEQA nak tido kat bilik die while atin yana n arah yana pegi tido kat rumah uraya aini (kawansperjuanganSHEQAdanakujuga)

So pagi ni saya bangun2 tido je saya dah bau sesuatu yang wangi (tapibukanlawangisepertibauperfumeninarichi)
Rupa-rupa nya hanisah (kawanseperjuanganSHEQAdanakujuga) telah memasak nasi lemak yang begitu lah sedap nye :)

Jadi sekarang tiba lah masa utk saya mula belajar dan meninggal kan aktiviti menulis blog ini (cakapmacamlahpernahtulisblogbeforeni)
Oh! Sebelum tu tengok lah sedikit gambar2 kenanganmaniskaudanaku SHEQA and saya :)


Bejalan jalan di pasar baru :)


Besenam besama sama :)


Besiap pegi ke class besama sama :)


LASTLY HATUR NUHUN TEH SHEQA :)


P/S : Jumpa saya di facebook by searching Emalina Mohd Ali (sayatakretisangatlahtulisblog)



-HABIS-

1 comment:

  1. ema bile nk wat blog sniri? nak bace,nak bace :)

    ReplyDelete

Your comment will make my day!!