CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Monday, December 14, 2009

Oh. Malam Ini Dalam Sejarah

Haa.
Org sume sibuk soh aku update blog.(famous kan aku?)
Padahal byk lg blog korg bole bca.
Org sume buat blog dok cite pasal kegiatan seharian.
Aku malas la nk cite bnda2 mcm tu. sbb hari2 aku sama je.
Tp tkpe la. utk penuhkan blog.

Malam ini..

balik lmbt, pg main violin ngn MMS.(bukan main, memain2kan)
da mgrib bru blik. buka puasa dlm angkut minum minute maid: pulpy orange.
balik uma laju2 solat, makan, solat.
opss. lupa nak mandi.
bkn lupa, tp malas+ sejuk+ air terhad+ org-kata-kalau-mandi-lepas-makan-nanti-perot-boncet..
tk kesah la tu.
pastu niat yg tinggi nk tido.
tp jaa soh online, nak bebual pasal jakarta punye hal.
bukak laptop.
bukak email.
baju yg aku order online, will be delivered esok ke rumah(JB yeh). excited!


In the meantime, hari ni byk nyamuk. Jadi berparty sakan la ikan laga aku nan satu tu makan nyamuk.
Tapi...Banyak sgt pulak nyamuk!! Smlm tkde lgsg!
Aku bgn dr meja paun ni ade la dlm 6-7 kali dok tabur nyamuk dlm bekas ikan tu.
Dlm antara aku bangun-duduk-bangun ni, ade la satu part aku tekejot tgk ade bnda gerak dlm cermin. rupanya diri sdiri. cess..
Last aku kumpulkn dulu nyamuk2 ni kt tepi laptop, bru anta kt ikan. save energy.

Pastu tgk plak blogshop2 yg wujud kt internet ni.
hoh. tetiba nk tgk boots(bkn boots phua chu kang). tp byk kua shoes.
Aku da tangkap cintan ngn kasot masot ni.


Tp tkkan la aku yg dok kat bumi jatinangor ni, nak pakai kasot mcm ni.
Dah la dok uma naik turun bukit. Naik turun angkutan kota. Naik bukit fk. Kalau lmbt kena lalu shortcut sikit lalu kat tanah.
Dah nnti heels kasut aku jadi penggembur tanah.
Jadi lupakanlah utk waktu ni. Belilah utk hari raya ke.
Jadi, marilah stick to crocs pink getah yg tkde heels langsung tu!


Tiba2 dgr bunyi ade bnda ketok2..huuu...
tgk atas siling, ade cicak tgh semangat gigit serangga ape tah.
pastu bunyi ketok2 tu pasal serangga tu meronta2 la.
tetiba jatuh plak serangga tu atas tilam aku.. sayap die putus jatuh atas meja. kesian.. serangga tu akhirnya mati.

Haa. best tak blog aku?
Mari kita review..
Bercerita tntg:
1. Aku tk mandi.
2. Bangkai Nyamuk
3. Kasut & Tanah
4. Bangkai serangga tercabut sayap

Tulus, suci & murni dari hati..

p/s:..nyamuk masih berkeliaran di sini..

No comments:

Post a Comment

Your comment will make my day!!